Övningskörning

Ojsan, nu när jag satt och kikade igenom bloggen så märkte jag att körkortskategorin var ganska tom. Jag har glömt att skrivit hur det har gått varje gång jag har kört. Den senaste tiden när jag har varit hos pappa så har jag kört nästan varje gång. 
 
Det har gått ganska bra dem flesta gångerna, men har även gått nästan helt åt skogen också. 
Jag har kört i stadstrafik och på motorvägen en gång. 
Växelspaken kan jag utantill nu, kopplingen har jag fortfarande problem med, men jag jobbar på det. 
Motorvägen gick bättre att köra på än vad jag hade trott att det skulle vara. Det svåraste var ju när man skulle på motorvägen. Av var lättare än vad jag trodde.
 
Jag måste bli bättre med uppdateringen om körningen känner jag nu, för de är väldigt svårt att hålla koll på när jag gjorde vad och sådant. Malin jobbar på körningen och pluggandet går sådär, men de går framåt den också.