Avslutningsmiddag

Skolavslutningen har kommit och nu har jag sommarlov i tre månader. Känns skönt, men ändå lite tomt. Dessa tre månader har gått för fort, men vi ses till hösten igen och förhoppningsvis innan det också. Lyssnade på rektorn och lite annat trevligt innan vi blev bjudna på smörgåstårta. Efter det tog vi bussen mot Gävle och åkte hem.
 
Vid fem mötte jag upp dem från klassen som kunde komma på avslutningsmiddagen. Vi hade bokat bord till halv sex för tio personer, men vi blev sex som åt och en som kom senare på kvällen. Vi hade riktigt trevligt och det var ett bra slut på dessa tre månader vi har fått tillsammans av dem som var kvar till slutet, järn gänget som vi kallades av lärarna. :)
 
Nu måste jag sova, annars kommer jag inte orka kliva upp imorgon bitti när jag ska upp. God natt på er! :)