Tiden har gått alldeles för fort

Hejdå Gotland, jag kommer att sakna dig! Hoppas att vi ses snart igen! I denna stund sitter jag på båten på väg till Nynäshamn. Om cirka tre timmar är jag i land igen. Dagarna på Gotland har varit helt underbara och det har varit kanonvarmt hela tiden, nästan som utomlands har det känts som en del av dagarna. 
 
Gårdagen spenderades mesta dels i bilen, men även på berg, ständer och i vattnet. På en av platserna var det stenstrand eller vad man ska säga. Där hittade jag en sten som var formad som ett hjärta. Den fick även följa med mig hem. Undra vad det kan betyda?! Kärleken kanske är i närheten, kanske till och med i luften?! Det får tiden utvisa och se.
 
Rogert, Carinas pappa, som äger stugan hade en stor stock som låg på baksidan av huset som han ville ha fram. Han trodde inte att jag skulle klara det inom en kvart så vi slog vad. Jag skulle få 100 kronor om jag klarade det, för han var så säker på att jag inte skulle klara det. Cirka fyra minuter senare hade jag ställt den där han ville ha den. Han trodde inte att jag var så stark, som jag egentligen är. Så fyra minuter senare hade jag blivit lite rikare. Man ska aldrig underskatta en tjej som tränar, det har han lärt sig nu.
 
Ha en riktigt bra onsdag! :)