Hemkomsten

Igår kom jag äntligen hem och gud vad skönt det var att vara hemma igen. Borta bra, men hemma bäst! Resan gick bra, dem släppte av mig straxt efter fyra. Kikade posten och det visade sig att jag hade fått hem tre tidningar, så nu har jag läsning ett tag, härligt! Paketet som jag skickade efter låg även där också, som mamma hade varit och hämtat ut åt mig. 
 
Packade även upp direkt, skönt att göra det direkt så man har det gjort liksom. På kvällskvisten kom Sabina över några timmar för att ta ett litet balkonghäng för att bara vara lite, men det blev så kallt, så vi fick stanna inne istället. Vilket var lite synd, för det är så skönt att sitta på balkongen.
 
När klockan var straxt efter elva var jag så trött och somnade nästan direkt, sen sov jag som en stock hela natten. Känslan när man får sova i sin egna säng efter elva dagar, utan gnissel, gung och ja allt vad den där sängen gjorde på Gotland, helt underbart! 
 
Nu ska jag vänta på att Wilma ska vakna så vi kan äta frukost, sedan blir det en promenad till Ica. Efter det får vi se vad dagen har att erbjuda.