Härligt med morgonpass

Var upp tidigt imorse, till och med tidigare än tuppen. Alarmet ringde 05:00, ville så gärna ligga kvar i min varma säng, men den snygga kroppen kommer ju inte av sig själv precis så de var bara att kliva upp. När jag skulle till bussen så ser jag att den kommer och jag missar den precis, ganska irriterande, så fick vänta en kvart tills nästa buss istället. Var på gymmet vid sju tiden, en hel halvtimme senare. Men de gick ju bra ändå! Blev svettigt och tungt benpass idag igen, så nu är det bara överkroppen kvar för denna vecka. Mer om det senare i ett annat inlägg.
 
Till frukost blev det havregrynsgröt med äppelmos och en hårdsmörgås med ost på. Var extra hungrig imorse så gjorde iordning stadig frukost och det var riktigt gott då jag inte har ätit det på länge. Sitter nu i skolan och tar det lugnt. Blir en hårdbrödsmörgås med ost på till mellis. Ha en riktigt bra torsdag, för imorgon är det fredag! :D