Början på allt

Inom mindre än 14 timmar startar allvaret igen, då börjar jag studera igen. Nu ska jag ta tag detta och göra klart gymnasiebehörigheten, så kanske man kan läsa vidare eller skaffa sig ett jobb. Två år sen jag slutade skolan sist, det är inte så lång tid ändå när man tänker efter. Lite av skolan förhoppningsvis sitter fortfarande kvar. :) och gladligen går jag från arbetssökande till studerande, så otroligt skönt att få slippa arbetsförmedligen ett tag fram över. Jag hoppas att det blir ett långt uppehåll från dem. 
 
Tidigare idag har jag varit på värdträff på Friskis, där alla värdar träffas, pratar och har genomgång på vad som har hänt den senaste tiden eller kommer att hända. Vi fick även också pröva på nya nyheter inför hösten, antingen TMI (träna med instruktör) eller FlexSoft. Jag valde TMI och vi körde ett kettelbells pass med intervaller. Jobbigt och svettigt men riktigt roligt!
 
Ove, en av våra cirkelfysledare hade även fixat en liten utmaning till oss. Vi som vill vara med och delta, självklart är jag med,ska ha prövat alla olika pass innan julavslutningen. Man fick vara i lag också om man ville, men det blir ännu mer utmaning och lite roligare om man är själv. :)
 
Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan lyssna på bra musik och redigera lite bilder innan det är dags att dejta John Blund. Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra söndag!
#1 - Jennifer

Jag hatar arbetsförmedlingen!!!!!!!

Svar: Det kan jag lova att du inte är ensam om att göra!
Malin Jönsson